zaterdag 24 januari 2015

Al mijn tomorrows veilig in Zijn hand

Ik maak mij geen zorgen, omdat ik op God vertrouw.
Hij belooft: Ik ben met je alle dagen. Daarom zijn al mijn tomorrows zijn veilig in Zijn hand. Geen dag verlaat Hij me. Ademhalen bij God. Hij zal er altijd voor me zijn. Op het laatst, als ik niet meer verder kan, zal Hij me zachtjes dragen in Zijn armen.


Because He lives, I can face tomorrow,
Because He lives, all fear is gone; 
Because I know He holds the future,
And life is worth the living,
Just because He lives!

Bill Gaither

Hangertje kopen?

2 opmerkingen:

  1. Je bent moedig, Mooi om te weten dat je niet bang voor morgen hoeft te zijn.
    Toch hoop en bid ik voor het wonder dat jouw spieren weer kracht krijgen.

    Liefs Emma

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je de tijd nam om te reageren. Ik weet nog niet wanneer, maar ik kom ook graag jouw blog lezen! Je mag me ook mailen naar: ademhalenbijgod@gmail.com