zondag 11 januari 2015

Hierheen, naar Mij toe

Ik zocht naar mijn blog op het www. Toen kwam ik een heel leuk linkje tegen met drie synoniemen van op adem komen: bijkomen, uitblazen en uitpuffen. Er zijn zelfs boeken die zo heten: Op adem komen We willen gewoon allemaal ademhalen! We willen allemaal rust. Verruimd leven: swim, stretch, yoga ...

Maar ik mis de sleutel tot mijn rust als ik blijf zoeken in mijzelf.


Wil ik echt op adem komen en bijkomen? Dan moet ik ingaan op de uitnodiging van Jezus Christus in de Bijbel. Dat is de sleutel. Eenvoudig geloven dat het waar is wat Hij zegt.

Hierheen, naar Mij toe, allen
die vermoeid en belast zijt,
en Ik zal je rust geven!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dank je wel dat je de tijd nam om te reageren. Ik weet nog niet wanneer, maar ik kom ook graag jouw blog lezen! Je mag me ook mailen naar: ademhalenbijgod@gmail.com