woensdag 21 januari 2015

Iets om voor te danken!

Soms neemt God iets niet weg uit je leven. Die ene zwakke plek in je lijf, je energieloosheid, een ziekte die chronisch blijkt te zijn. Of iets anders. Hij neemt het niet weg.

Moeilijk.
Waarom verhoort Hij ons gebed niet.


Toch dank ik God vanmorgen. Hij was erbij, toen ik een behandeling moest ondergaan. De vorige keer zo pijnlijk ondanks plaatselijke verdoving. En nu ... helemaal geen pijn! Het leek net of Hij Zijn hand op mij gelegd had.

Soms neemt God iets niet helemaal weg.
Maar laat Hij wel Zijn aanwezigheid voelen.
Dat is iets om voor te danken.

Lieve God, dank U wel

2 opmerkingen:

Dank je wel dat je de tijd nam om te reageren. Ik weet nog niet wanneer, maar ik kom ook graag jouw blog lezen! Je mag me ook mailen naar: ademhalenbijgod@gmail.com