donderdag 15 januari 2015

Loof je Hem nog steeds?

Als tegenslag, narigheid en  zorgen je treffen; zeggen ze dan tegen jou in zo'n situatie ook wel eens: 

Until God opens the next door, 
praise Him in the hallway  

Dat klinkt vrij krachtig. 

Maar er is iets wat ze vaak niet vertellen. 
En het is echt belangrijk om voorbereid te zijn, voor het geval dat dit je overkomt.

Sommige deuren zal God nooit voor je openen. 
Loof je Hem dan nog steeds?



Al zal de vijgenboom niet bloeien,

al zal de wijnstok niets voortbrengen,

al zal de oogst van de olijfboom tegenvallen,

al zal er geen koren op de akkers staan,

al zal er geen schaap meer in de kooien zijn
en geen rund meer binnen de omheining -
toch zal ik juichen voor de HEER,
jubelen voor de God die mij redt.

1 opmerking:

  1. Prachtig! Mooi om te lezen dat over dit onderwerp vaker is geschreven op deze dag. Jij, ik en ook anderen.. ;) Mooie aanvulling, want inderdaad: prijzen we Hem nog steeds wanneer Hij deuren sluit..?

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je de tijd nam om te reageren. Ik weet nog niet wanneer, maar ik kom ook graag jouw blog lezen! Je mag me ook mailen naar: ademhalenbijgod@gmail.com