maandag 19 januari 2015

Momenten met God


Gelukkige momenten: prijs God
Moeilijke momenten: zoek God
Rustige momenten: aanbid God
Pijnlijke momenten: vertrouw God 
Elk moment: dank God

Ik zal God danken voor de dag en de momenten die ik heb.

~ Jim Valvano


Een soort heilige ervaring met God. Doorweven met pijn. Met tranen soms. Toch goed om dicht bij Hem te zijn en te schuilen onder Zijn vleugels. Mijn angstig kloppend hart komt tot rust. Langzaamaan kan ik loslaten. En wachten. En hopen.

Heb vertrouwen Mijn kind.

"Ik verwacht de HERE, mijn ziel verwacht en ik hoop op zijn woord; mijn ziel wacht op de Here, meer dan wachters op de morgen, wachters op de morgen" 

2 opmerkingen:

Dank je wel dat je de tijd nam om te reageren. Ik weet nog niet wanneer, maar ik kom ook graag jouw blog lezen! Je mag me ook mailen naar: ademhalenbijgod@gmail.com