dinsdag 10 februari 2015

Denk niet te klein van jezelf!

Ze droeg dure kleren, die haar slanke figuur nog beter lieten komen. Haar kinderen zagen er perfect uit. Ze werkte als verpleegkundige en haar man was boekhouder. Na de kerkdienst stond ze na te praten met anderen: een elite groepje. Ik vond haar lach zo leuk. Ik wilde wel dat ze mij ook een keertje zag staan.

Maar ja, wie ben ik? 


Jij?

Je bent de dochter van de allerhoogste Koning. Door het offer van Jezus draag je een koninklijke mantel van gerechtigheid. Je bent Zijn geliefd kind.

Iets van Zijn heerlijkheid mag jij verspreiden in je huishouden, terwijl je met je kindje op schoot zit, op school, in de pauze tegen een collega. Op je blog. Sta op, schitter! Wees een bemoediger. Reflecteer Zijn licht en straal iets uit van Zijn genade. Alles wat je doet met woorden of daden, doe dit alles in de Naam van de Heere Jezus.

Misschien is je bediening erg klein. Maar gedaan uit liefde voor Hem, ben je een echte ambassadeur van Christus! Stop met vergelijken.

Denk niet te klein van jezelf. Dat doet God ook niet.

10 opmerkingen:

  1. Mooi! Belangrijk om dat steeds weer tegen jezelf te zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amen zo is het, maakt niet uit hoe anderen over komen, of wat ze zouden denken of zouden zeggen.
    Wij zij koningskinderen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel ! Ik heb het wel nodig hier af en toe aan herinnerd te worden !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amen!

    Hier mogen we elke dag wel even aan herinnerd worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Je hebt helemaal gelijk. Toch blijft het lastig om jezelf niet te vergelijken met anderen! Leerpuntje! Of laat dat je maar weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi. Zojuist je blog ontdekt. Wat een mooie plaatjes en stukjes. Veel zegen!

    Groetjes,
    Mirjam

    http://geloof-huwelijk-gezin.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je de tijd nam om te reageren. Ik weet nog niet wanneer, maar ik kom ook graag jouw blog lezen! Je mag me ook mailen naar: ademhalenbijgod@gmail.com