zaterdag 14 februari 2015

Kom maar even op adem bij Mij!

Je ben er altijd voor de ander. Je bent altijd aan het zorgen. Je wilt het de ander naar de zin maken.

Maar wie heeft er eigenlijk aandacht voor jou?
Wie heeft jou echt lief om wie je bent? 


Kil en grijs worden de dagen als je op jezelf geworpen wordt. Als die vraag sterker wordt: Is er dan niemand die echt van mij houdt? 

Stop! Neem die gedachten gevangen. Vergeet nooit dat er Iemand is die er helemaal voor jou wil zijn. De grote: IK BEN. Zijn stem bereikt zelfs de eenzaamste dieptes van je leven. Hij daalt af in jouw donkerte en verzekert je:

 Ik heb je liefgehad met een eeuwige liefde

Hij steekt zijn handen naar je uit en zegt: Kijk dan, Ik heb je zelfs in Mijn beide handpalmen gegraveerd. Ik zal je nooit verlaten. Rust uit, lief kind. Kom maar even op adem bij Mij!

Arise, my love, my beautiful one,
 and come away!
for behold de winter is past;
 the rain is over and gone.


4 opmerkingen:

  1. mooi geschreven, we kunnen zoveel mensen om ons heen hebben en ons toch alleen voelen, eigenlijk het leven zal ik zelfs nooit begrijpen...hoeft ook niet, ik denk dat vaak de Heer ons dat laat mee maken zodat we dichter bij hem komen voor alles...en dat we niet op mensen volledig moeten leunen...Grote les hierover heb ik geleerd...Bedankt voor het delen...sprak me heel veel aan..Fijne en gezegende zondag...liefs soraya

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, dat vers uit Hooglied eronder is zo passend. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je de tijd nam om te reageren. Ik weet nog niet wanneer, maar ik kom ook graag jouw blog lezen! Je mag me ook mailen naar: ademhalenbijgod@gmail.com