zondag 8 februari 2015

Lieve God, mag ik vandaag een beetje op U leunen?

In mijn dagboekstukje las ik vanmorgen een paar mooie woorden over een bekende tekst uit Jesaja 41:10.  Wat is het verfrissend om te beginnen met Gods beloften!

 Ook ondersteun ik je met Mijn rechterhand, die gerechtigheid werkt. 


Zijn je voeten zwak en ben je bang om te vallen? Gods rechterhand is sterk.
Ben je moe van binnen? Hij geeft de vermoeiden kracht.
Heb je een inzinking? Hij vermeerdert de krachten van wie geen krachten meer heeft.

Daarom vraag ik vol vertrouwen:

Lieve God, mag ik vandaag een beetje op U leunen?

4 opmerkingen:

  1. Geweldig zo een bemoediging.
    Dank je wel
    Liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi en wat een liefde van de Hemelse Vader voor ieder van ons. Dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige blog heb je, ik zie het nu voor het eerst!!
    Mooie, bemoedigende stukjes en plaatjes, dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je de tijd nam om te reageren. Ik weet nog niet wanneer, maar ik kom ook graag jouw blog lezen! Je mag me ook mailen naar: ademhalenbijgod@gmail.com