zaterdag 7 februari 2015

Verlies nooit het vertrouwen in je Vader

Op deze vroege zaterdagmorgen, stelt niets me méér gerust dan te weten dat God me nooit in de steek laat! Zo mooi is dat. Ik ben een vrouw met fouten. Maar God houdt echt van mij! Niet omdat ik goed ben. Maar omdat Hij goed is!

God heeft ons Zijn grote liefde getoond door Christus te sturen en Hem voor ons te laten sterven toen wij nog schuldige zondaars waren. 


Verlies nooit het vertrouwen in je Vader in de hemel, die jou meer liefheeft dan je ooit bevatten kunt.

 His compassions never fail.
 They are new every morning;
 great is Your faithfulness

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig blog heb je. Ik heb je toegevoegd.

    De Here is iemand bij wie je altijd terecht kan en je kan vertrouwen. Wat een mooi geschenk eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je bij mij leest! Ik heb jou ook mijn lijst staan nu.

      Verwijderen

Dank je wel dat je de tijd nam om te reageren. Ik weet nog niet wanneer, maar ik kom ook graag jouw blog lezen! Je mag me ook mailen naar: ademhalenbijgod@gmail.com