zaterdag 14 maart 2015

Niet bang voor morgen!

De HEER Zelf gaat voor je uit,
Hij zal je bijstaan en geen moment van je zijde wijken.
Wees niet bang en laat je door niets ontmoedigen. 

Deuteronomium 31:8


Geen zorgen voor de dag van morgen, de dag van morgen zorgt wel voor zichzelf. Elke dag heeft genoeg aan zijn eigen last. Mattheus 6:38


TRUST
Lord, sometimes it gets so tough
To keep my eyes on You, when things are going rough
But then I turn my eyes up to the sky
And I hear Your voice
It says to me:

Trust in the Lord
With all your heart
Lean not on your own understanding
In all of your ways acknowledge Him
And He will make your path straight
Don't worry about tomorrow
He's got it under control
Just trust in the Lord
With all your heart
And he will carry you through



6 opmerkingen:

  1. mooi !!! en de muziek kende ik niet weer wat heel moois op you tube Dank je wel !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, echt mooi, maar niet altijd makkelijk om geen zorgen te hebben.
    Soms vraag ik me dan af of ik wel genoeg vertrouw op Hem als ik me toch zorgen blijf maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onze trouwtekst... Zowel een belijdenis na jaren burnout, als een herinnering voor evt moeilijke tijden in de toekomst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ....en ik zie nu ook nog eens dat jij hem loste op de dag dat onze zoon werd geboren... Wat mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je de tijd nam om te reageren. Ik weet nog niet wanneer, maar ik kom ook graag jouw blog lezen! Je mag me ook mailen naar: ademhalenbijgod@gmail.com