woensdag 22 april 2015

Ga er even opuit!

Wat ben ik moe.
Gisteren begon mijn ene heup. Nu de andere. Wat moet ik nou? Stilvallen of doorgaan? Keertje extra naar de sportschool is goed voor de bloedsomloop. Ik ken dit wel. De zoveelste slijmbeursontsteking. Hangerig, beetje down, verhoging.

Vandaar dat ik het oude A-viertje van de fysiotherapeut weer van opgezocht heb. Een blad vol oefeningen. Die kan ik gewoon op bed doen, 's-morgens vroeg en voordat ik ga slapen.


Oké, ik ben een paar uurtjes verder. Vanmorgen had ik een leuk uitje: mijn vriendin is jarig! Fijn om een ander aandacht te geven. Er kwam nog meer visite. Er was verrukkelijke koffie en zelfgebakken taart. En ik hoorde kleine en grote verhalen waardoor ik mijn eigen onaangenaamheid beter kan relativeren. Even er opuit gaan is goed voor een mens!

Sorrow looks back, worry looks around,
 but faith looks up.

Als het kan: Ga er even opuit. En kijk omhoog vandaag. Richt je aandacht op Jezus. Vertrouw Hem al je zorgen toe.

Faith comes one step at a time. Decide to trust Him for one little thing today, and before you know it, you find out He's so trustworthy you be putting your whole life in His hands.    
ღ Lynn Austin

6 opmerkingen:

  1. Sterkte meis het lijkt me een pijnlijk gebeuren. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte, en afleiding is inderdaad een goed "medicijn".
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zo, even erop uit, dan gaat het weer beter en kun je beter relativeren. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je bij je vriendin een gezellige ochtend had, mooie taart ook hoor.
    Sterkte en beterschap.
    groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is altijd goed om even weg te gaan uit de situatie. Even je gedachten afleiden. Wat heerlijk dat je een fijne ochtend had. Ik wens je vandaag een heerlijke zonnige blije dag! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezondheid is een grote gave van de Heere! Ik hoop dat de pijn snel weer weg trekt. Liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je de tijd nam om te reageren. Ik weet nog niet wanneer, maar ik kom ook graag jouw blog lezen! Je mag me ook mailen naar: ademhalenbijgod@gmail.com