zaterdag 4 april 2015

Je zult niet vergeten worden!

Nee, gisteren had ik geen fijne dag. Pijn, ontsteking en veel deprimerende gedachten. Toch naar de samenkomst geweest met mijn gezin. Goede Vrijdag! De dienst was heel mooi en raakte me. Het ging over Psalm 22:2

Mijn God, mijn God, waarom hebt U mij verlaten



Vanmorgen werd ik wakker en voelde ik dat de kuur, die ik woensdag kreeg, begon te werken. De pijn is minder. Dank U God! Ik las tijdens mijn stille tijd Jesaja 44:21

U zult door Mij niet vergeten worden!

God vergeet niet één van Zijn lievelingen. Hij heeft Zich zo ontzettend sterk aan hen verbonden. Niet door wat zij voor Hem doen maar door wat Hij voor hen gedaan heeft: Hij werd verlaten opdat zij (wij) nooit meer door God verlaten zouden worden.   

Wij zullen geholpen worden. Hij ondersteunt ons.
Vertrouw op Hem, Hij zal je niet vergeten.
Vergeet jij Hem ook niet?

8 opmerkingen:

  1. ik was vandaag ook aan het nadenken over mijn gezondheid en kijk wat ik lees, precies wat ik moest lezen..Prijs God! hij zal altijd daar zijn...beterschap zuster...altijd bemoedigend om hier te lezen...fijne pasen en weekend..liefs soraya

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij zongen gisteren deze Psalm in de dienst.
    De preek ging er niet speciaal over, maar toch...
    Goede Paasdagen!
    Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap , lastig om pijn te hebben, maar wel mooi om bemoedigd te worden!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn, die bemoediging.
    Hij zal ons niet begeven of verlaten!!!
    Hij.is.trouw!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik lig al vijf dagen ziek in bed. Het Paasweekend ziet er niet uit zoals ik gedacht had, maar er is toch vreugde.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beterschap!Heel naar dat je deze pijn hebt. En het is zo fijn om te weten dat Hij ons nooit vergeet of verlaat! Dat we daar op mogen vertrouwen! En ik wens je een fijn paasweekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat goed dat je toch gegaan bent en Zijn troost en kracht mocht ervaren en dat het je geraakt heeft zodat je ook anderen weer tot steun kon zijn. Heel bemoedigend. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. IEDEREEN bedankt voor de reactie. Ik vind het zo leuk en het stimuleert me enorm op de één of andere manier.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je de tijd nam om te reageren. Ik weet nog niet wanneer, maar ik kom ook graag jouw blog lezen! Je mag me ook mailen naar: ademhalenbijgod@gmail.com