woensdag 15 april 2015

Zoek de schat! (reminder 3)

Vandaag schrijf ik mijn laatste stukje over het leesplan dat No More Unglued Mama Mornings heet (doel: start van de dag beter te laten verlopen voor vrouwen met de zorg voor kinderen).

Lysa TerKeurst heeft dit leesplan geschreven.



Zoek de schat van VREUGDE

Citaat:
Er zit een schat verborgen in de chaotische momenten aan het begin van de dag. Zoek er naar. Kijk naar de manier waarop je kind haar krullen achter haar oren stopt. Of naar de manier waarop je zoon cool probeert te doen. Neem een momentopname (snapshot) van deze schatten aan vreugde. Mis ze niet. Als je zo'n moment vindt, bewaar het dan in je hart en schat het op waarde. Ze vormen een bron van vreugde en kunnen je helpen in je chaotische start van de dag. (Vrij naar Lysa TerKeurst)

Veel geleerd
Ik leerde veel andere dingen door dit mooie leesplan. Maar deze drie reminders (zie ook vorige twee blogs) vond ik erg leuk om te delen. 

Sssst! Ik ben aan het schatten verzamelen.

1 opmerking:

  1. Aaah, wat mooi om hier aan herinnerd te worden.
    Ik was er vroeger zo goed in, toen ging het gewoon vanzelf, om al die mooie details te zien, maar ik was het echt een beetje kwijt geraakt..
    Dank je wel voor je blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je de tijd nam om te reageren. Ik weet nog niet wanneer, maar ik kom ook graag jouw blog lezen! Je mag me ook mailen naar: ademhalenbijgod@gmail.com