zaterdag 16 mei 2015

Beetje meer omhoog kijken!

Mijn dagtekst van Dagelijks Woord:

"Wat Mij betreft, dit is Mijn verbond met hen, zegt de HEERE: Mijn Geest, Die op u is, en Mijn woorden die Ik u in de mond gelegd heb, zullen uit uw mond niet wijken, ook niet uit de mond van uw nakomelingen, evenmin uit de mond van de nakomelingen van uw nakomelingen, zegt de HEERE, van nu aan tot in eeuwigheid." Jesaja 59:21


Misschien heb jij ook kinderen die zich van God afkeren. Misschien pieker je over hun verkeerde keuzes. Deaag die last niet alleen. Ga ermee naar God toe en leg het in Zijn handen.

Hoewel mijn huis zo niet is bij God, heeft Hij mij toch een eeuwig verbond gesteld. Daarin is al mijn redding en al mijn vreugde, hoewel Hij het nog niet laat opkomen.

Beetje meer omhoog kijken. Beetje meer vertrouwen hebben! 

3 opmerkingen:

  1. Mooie tekst, de foto sluit daar goed bij aan, een kinderhand die in vertrouwen in de oudere handen ligt.
    Goed weekend, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die laatste bemoedigende woorden: ''Beetje meer omhoog kijken. Beetje meer vertrouwen hebben!''

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je de tijd nam om te reageren. Ik weet nog niet wanneer, maar ik kom ook graag jouw blog lezen! Je mag me ook mailen naar: ademhalenbijgod@gmail.com