zaterdag 23 mei 2015

Grotere dingen zijn in aantocht!

Het doet pijn als mensen je bewust afwijzen. Vooral als je intensief met elkaar meegeleefd hebt. Dat kan je onzeker en boos maken. Of verdrietig.


Ooit las ik in zo'n situatie:

"De reden waarom sommige mensen zich van je afgekeerd hebben en je zonder reden verlieten hebben, heeft niets met jou maken. Het is omdat Ik hen uit je leven heb verwijderd. Omdat Ik weet dat ze niet mee kunnen waar Ik jou naar toe breng. Ze zouden je op weg daarheen alleen maar belemmeren. Zij hebben hun doel in je leven gehad. Laat hen gaan en volg Mij. Grotere dingen zijn in aantocht." 

Dat zette me aan het denken!
En het verzachtte de pijn.
Ik dacht wel: Wat zijn die grotere dingen dan?

6 opmerkingen:

  1. Mooi, ik heb hem opgeslagen....
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This really spoke to me. Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blijk op Jezus gericht en kijk niet achterom Hij opent nieuwe wegen, mogelijkheden, vriendschappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor deze wijze woorden. Die had ik net even nodig!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je de tijd nam om te reageren. Ik weet nog niet wanneer, maar ik kom ook graag jouw blog lezen! Je mag me ook mailen naar: ademhalenbijgod@gmail.com