donderdag 4 juni 2015

Laat mij een weerspiegeling zijn ...

Als ik in de spiegel kijk, zie ik mezelf.
Niet heel bijzonder maar toch speciaal.
Het maakt niet uit hoe oud ben, ik blijf altijd een kind.
Omdat ik een kind van God ben.

Ik verlang er niet naar om degene te zijn die hoofden om laat draaien. 
Ik verlang er ook niet naar om degene te zijn die voorop loopt.
Ik verlang iemand te zijn: heel dicht bij U,
want ik wens dat anderen Christus zien in mij


Ik ben een kwetsbaar mensenkind,
een leven dat snel voorbij gaat.
Ik kijk naar mezelf en God, ik bid tot U ...
of U me wilt vullen met Uw zachte, vriendelijke Geest,
zodat ik anderen kan laten zien, dat U de enige Weg bent.

Ik bid of U veel mensen op mijn dagelijkse pad brengt,
En of U me woorden geeft die een vriendelijk hart weerspiegelen.
Mag ik zaadjes van geloof planten die hen in staat stellen om U te zien,
U Heer, die al vanaf het begin van hen gehouden heeft.

O, laat mij een weerspiegeling van Uw liefde zijn Heer,
open hun ogen, opdat ze mogen zien.
Ik wil niets meer dan U toestaan
om Zich te verheerlijken door mij heen.

(Via)  JoAnn Crane


Vrij vertaald vanuit het Engels  

8 opmerkingen:

Dank je wel dat je de tijd nam om te reageren. Ik weet nog niet wanneer, maar ik kom ook graag jouw blog lezen! Je mag me ook mailen naar: ademhalenbijgod@gmail.com