donderdag 9 juli 2015

Niet focussen op tegenvallers

Na twee mooie weken zonder pijn en zonder ontstekingen kreeg ik maandag onverwacht toch weer last van mijn spieren. Door overbelasting. Ik ben een beetje dom geweest.

Mijn pezen en banden zijn te soepel en daardoor krijgen mijn gewrichten niet genoeg steun. Die zijn te beweeglijk. Mijn spieren proberen dat te stabiliseren. En zijn daardoor gauw overbelast en geïrriteerd.


De glimlach op mijn gezicht betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat ik heb en blij ben met de dingen waarmee God me gezegend heeft.   naar een Engelse quote

Mijn leven is niet perfect.
Maar ik  wil niet focussen op alles wat tegenvalt.
God is er! Hij is er bij.

Ik ben zo blij met Hem als hemelse Vader. Met Jezus als mijn Redder. En met al die extra dingen en alledaagse wondertjes (van God) die het leven opleuken.

Jij ook?

7 opmerkingen:

  1. beste,

    Het is heel moeilijk om niet focussen op tegenvallers maar niet onmogelijk
    dit soort schrijven helpen mij om te focussen op de mooie beloftes van onze God
    Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, die zijn mij echt tot steun. Die beloftes :)

      Verwijderen
  2. Wat mooi dat je niet alleen naar tegenvallers kijkt, maar het oog naar boven houdt.
    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bemoedigende tekst! Het is niet altijd makkelijk om niet te focussen op de tegenvallers en positief te blijven maar Hij is altijd bij ons en Hij sterkt ons in onze moeilijkheden.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je de tijd nam om te reageren. Ik weet nog niet wanneer, maar ik kom ook graag jouw blog lezen! Je mag me ook mailen naar: ademhalenbijgod@gmail.com