maandag 6 juli 2015

Tijd doorgebracht met God is geen verloren tijd!

Is het allemaal teveel? Overweldigen bepaalde ideeën of gedachtes je zo dat je zin hebt om bij de pakken neer te zitten? Geef je verwarring, paniek of nare gevoelens geen blijvende plaats. Zoek een rustige plek waar je kan praten met de God en leg zowel je grote als kleine zorgen in Zijn handen. 

Dat maakt echt verschil! 


   Tijd doorgebracht met God is geen verloren tijd!


Lieve Vader.
 Ik breng mijn zorgen
 allemaal tot U.
U weet mijn situatie, 
het lukt niet zonder U. 
Troost mijn hart, geef me kracht
en help me er door heen.
Om Jezus wil
Amen

5 opmerkingen:

  1. Oh, dit is precies wat ik hier gisteren meemaakte ;-). En het is zeker dat Hij kracht geeft als we Hem er om vragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel..
    Dat waren de juiste woorden op precies het goede moment!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Zo herkenbaar ook. Ooit schreef ik er een gedicht over dat ik hier wel even wil delen.

    Beleef de dag!

    Vandaag laat ik de mug
    op ware grootte
    en neem ik afscheid
    van de olifant,

    vandaag zit ik niet
    bij de pakken neer
    maar klim er op
    en zie de overkant,

    vandaag vertoef ik
    tussen wolken,
    mij trekt vooral
    die lichte rand

    want

    opnieuw krijg ik een dag
    van de Opgestane,
    Hij wekt mij op
    en ik beleef Zijn band.


    Coby Poelman-Duisterwinkel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en heel erg waar! Liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi en zo waar! Motiverend om even stil te worden en te praten met de Vader!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je de tijd nam om te reageren. Ik weet nog niet wanneer, maar ik kom ook graag jouw blog lezen! Je mag me ook mailen naar: ademhalenbijgod@gmail.com