maandag 10 augustus 2015

Op adem komen bij God

God wil niet dat ik gebukt ga onder mijn zorgen. Ik hoef er niet aan onderdoor te gaan. Ik mag mijn lasten één voor één naar Hem toebrengen.  

Wees in geen ding bezorgd, maar laat je verlangens in alles, door bidden en smeken, met dankzegging bekend worden bij God. Filippenzen 4:6



In geen ding bezorgd. 

  • niet over mijn gezondheid
  • niet over mijn kinderen
  • niet over hun schoolresultaten
  • niet over mijn psyche
  • niet over het huishouden
  • niet over mijn andere werk
  • niet over vrienden
  • niet over mijn gewicht
  • niet over mijn kerk
  • niet over collega's
  • niet over ...

In plaats daarvan praat ik er met God over. Hij zorgt voor mij. Langzaam laat ik de last van overbezorgdheid van me afglijden. Op adem komen bij God.

6 opmerkingen:

  1. This was timely and encouraging! Thank you.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf hè, dat dat mag! Ik betrap me er ook vaak op dat ik juist de huis-tuin-en-keukenzorgen zo weinig aan God voorleg. Bedankt voor dit stukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo is het! Geweldig om zo te kunnen en mogen leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankje. Mooi stukje. Ik ben blij dat we een hemelse Vader hebben Die voor ons zorgt en naar ons omziet!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je de tijd nam om te reageren. Ik weet nog niet wanneer, maar ik kom ook graag jouw blog lezen! Je mag me ook mailen naar: ademhalenbijgod@gmail.com