vrijdag 16 oktober 2015

Tijd om op adem te komen

Mijn werkdagen zijn weer voorbij. Even rust. Even niets wat moet. Tenminste ... voor mij dan. Ik vind het heerlijk en heb er echt naar verlangd.

ღ Tijd om stil te worden voor God.
ღ Tijd om op adem te komen
ღ Tijd voor mijn familie
ღ Tijd om kolonisten te spelen
ღ Tijd om bij de haard te zitten
ღ Tijd om ....



Dicht bij Hem
Blijf dicht bij Mij, dan blijf Ik in u. Net zoals een rank alleen maar vrucht kan dragen als zij in de wijnstok blijft, kunt u ook alleen maar vruchtbaar leven als u in Mij blijft. Ik ben de wijnstok en u de ranken. Als u dicht bij Mij blijft en Ik in u, brengt u veel vrucht voort. Want zonder Mij kunt u niets doen.

Bijbel lezen en gebed zijn
de manieren om werkelijk
contact met Jezus te hebben 
en een sterk geloof 
te ontwikkelen. Dat is niet onze
kracht; wij zijn geënt op Zijn
kracht en onttrekken onze
levenskracht, net als de takken
van een boom, aan die
van de stam en de wortels.

Denise Jackson

6 opmerkingen:

  1. O, wat verlang ik daar ook naar... Het is altijd zo druk en ik ben zelden alleen, dat maakt het dan weer zo lastig...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En Jezus verlangt nog meer naar dan jou dan wij soms naar Hem verlangen :-) Maar idd het is niet altijd mogelijk om rustig de tijd te nemen.Misschien zijn er op een dag andere mogelijkheden voor je.

      Verwijderen
  2. Wat is dat mooi....we zijn geënt op Zijn Kracht.
    Gezegend weekend,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, ik wens je een hele mooie nieuwe tijd.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je de tijd nam om te reageren. Ik weet nog niet wanneer, maar ik kom ook graag jouw blog lezen! Je mag me ook mailen naar: ademhalenbijgod@gmail.com