maandag 23 november 2015

Ik heb nodig: Jezus ❤️

Vol goede moed liep ik naar boven. Tijd om aan de slag te gaan. Eerst met God alleen zijn. Ik sloeg mijn Bijbel open en las een stukje. En toen ik wilde bidden werd ik getroffen door een koliek. (Heb ik zo'n twee of drie keer per jaar last van)


Weer verder
Na inname van pijnstillers zakte het wat. En na krap een uur kon ik weer aan de gang in mijn huishouden. Maar de schrik zit er eventjes in.

Ik heb nodig
dat ik snel beter word
dat ik mijn planning haal
dat alles wat ik doe perfect is
dat ik me blij voel
dat ik ruimer in het geld zit
dat ik geen zorgen heb
Jezus
❤️

Ik heb U nodig
Lieve Heer, ik heb U nodig. Ik ben vanuit mezelf niet sterk genoeg. Ik voel me kwetsbaar en onzeker vandaag. Maar ik vertrouw op U want bent mijn kracht!

11 opmerkingen:

  1. o wat vervelend voor je. Koliekpijn is zo naar!
    Wat kun je je dan onzeker voelen. Veilig zijn bij Jezus, wat heerlijk dat Hij er is!
    sterkte met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank voor je reactie... en jij ook heel veel sterkte. Soms word je stilgezet..letterlijk.
    Wat je opschreef...dat lijstje, dat trof me... Heb je dat zelf bedacht? Ik ga het overnemen en ophangen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Half zelf bedacht. Ik zag hem op een T-shirt (maar dan toch een beetje anders) Kijk maar op deze link http://www.hislifeclothing.com/product/i-need-jesus

      Verwijderen
  3. Wat naar, dat je last hebt van koliek. Dank je wel dat je wilt delen hoe je om gaat met je worstelingen en moeiten. Perfectionisme, zo herkenbaar. Ik zei vanmorgen nog tegen mijn zoon: Breng het in het licht, als het weer niet gelukt is (ben ik zelf ook aan het leren).
    Ik vind het zo mooi dat het eerlijk verwoord in je gebed. Ik worstel nog zo vaak zelf met mijn 'rijtjes'.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohh wouw wat mooi geschreven... zo waar, ons lijstje is vaak zo lang, maar t draait allemaal om Jezus! dank voor het delen....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Begrijp het helemaal.
    Zit vandaag ook verplicht stil omdat ik te enthousiast was in mijn beperkingen.
    Maar ik denk ook altijd maar dat de Here het wel ziet en begrijpt en Zich ontfermt. ik vind het altijd een mooi beeld dat je mag schuilen bij God. Dan is de ontmoediging wat kleiner.
    Ik wens je heel veel sterkte.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je de tijd nam om te reageren. Ik weet nog niet wanneer, maar ik kom ook graag jouw blog lezen! Je mag me ook mailen naar: ademhalenbijgod@gmail.com