zaterdag 21 november 2015

U bent alles wat ik nodig heb!

God is er ieder moment voor mij. Dat is iets waar ik aan wil denken. Hij is er niet alleen als het goed gaat. Of als ik Zijn aanwezigheid voel. Hij is er ook ...

  • als er terreur dreigt
  • als ik worstelt met moeilijke dingen. 
  • als ik moet presteren
  • als het werk me boven het hoofd groeit. 
  • als ik last van negatieve gedachten hebt
  • als ik opnieuw een dag vol pijn heb
  • als ik bang ben voor iets of iemand
  • als ik eenzaam bent


De Heer is mijn fundament, elke dag en ieder moment. Een stabiele Helper wanneer ik me onzeker voel. Hij is mijn vaste Rots. Ik zal op Hem betrouwen. 


Op U alleen, mijn licht, mijn kracht,
stel ik mijn hoop, U zorgt voor mij.
Door golven heen, door storm en nacht,
leidt mij Uw hand, U blijft nabij.
Uw vrede diep, Uw liefde groot,
verjaagt mijn angst, verdrijft de dood.
Mijn vaste rots, mijn fundament,
U bent de grond waarop ik sta.


Alles wat ik nodig heb bent U Heer. U bent mijn Hoop, mijn Licht, mijn Rots. 

4 opmerkingen:

  1. En zo werkt Hij door naar de komst van Zijn koninkrijk!
    Je hoeft niet bang te zijn,
    al gaat de storm tekeer,
    leg gewoon je hand
    in Zijn warme en beschermende hand.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat je uit die gedachten kracht mag blijven putten.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je de tijd nam om te reageren. Ik weet nog niet wanneer, maar ik kom ook graag jouw blog lezen! Je mag me ook mailen naar: ademhalenbijgod@gmail.com