dinsdag 24 mei 2016

Dan zeg ik tegen mezelf

En als ik het dan even (of wat langer) niet zie zitten dan zeg ik tegen mezelf:

"Je hebt een heilige roeping!"

Ik en jou
Niet jij hebt Mij uitverkoren, maar Ik heb jou uitverkoren, en Ik heb je ertoe bestemd dat je zou heengaan en vrucht dragen, en dat je vrucht zou blijven, opdat wat je ook maar van de Vader vraagt in Mijn Naam, Hij je dat geeft. Joh. 15: 16 


En als ik me eenzaam of alleen voel, dan zeg ik tegen mezelf: 

"Je bent niet alleen!"

Eeuwig bij me
En Ik zal de Vader bidden, en Hij zal u een andere Trooster geven, opdat Hij bij je blijft tot in eeuwigheid. Joh. 14:16

7 opmerkingen:

  1. Dat Hij ons eerst zag, ons eerst liefhad en ons eerst uitkoos.... zo bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You are not alone. So many people need to hear that.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blijf ik iets bijzonder moois vinden, je eigen ziel toespreken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed om jezelf hieraan te herinneren en met deze blog ons ook. Dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is enorme troost te weten dat God ons/mij heeft uitverkoren. En dat heeft hij al gedaan voor de grondlegging van de wereld zegt Efeze 1: 4. Wonderlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel. Moeten we vaker doen. Jezelf toespreken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is zo mooi dat je door Zijn waarheid de leugens in ons gevoel tot zwijgen kan brengen. Zo mogen we leren om in Zijn waarheid te leven.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je de tijd nam om te reageren. Ik weet nog niet wanneer, maar ik kom ook graag jouw blog lezen! Je mag me ook mailen naar: ademhalenbijgod@gmail.com