maandag 9 mei 2016

Vastklemmen aan Zijn hand

Ik zou het graag willen! Dit in de praktijk brengen deze week:

Dichter naar God toe groeien
is niet het resultaat van
"beter je best doen."
het is een daad
van overgave.
 Vastklemmen
 aan Zijn 
 hand.


Ik zou het graag willen! Dit in de praktijk brengen deze week:

God de ruimte geven om te laten zien hoe getrouw Hij is. Hem eren door alleen op Hem te steunen, in de bediening van het alledaagse. En als ik moeilijke dingen tegenkom, wil ik aan deze quote van C.H. Spurgeon denken: 

"I have a great need for Christ.
I have a great Christ for all my needs."


Deze week:
U bent mijn schuilplaats en mijn schild. 
Op Uw woord heb ik gehoopt! 
Psalm 119:114

3 opmerkingen:

Dank je wel dat je de tijd nam om te reageren. Ik weet nog niet wanneer, maar ik kom ook graag jouw blog lezen! Je mag me ook mailen naar: ademhalenbijgod@gmail.com