maandag 20 juni 2016

Daarom bid ik in stilte

Ik zit heel stil op mijn stoel.
En ik bid voor de pijn in mijn lijf.
God genees me, alstublieft.
Heel voorzichtig beweeg ik me.
Zou het? Hij kan het toch?
God help me ...
Maar de pijn is niet weg.


Ik weet wel 1000 redenen waarom ik zonder pijn wil zijn. Maar God, MIJN God weet zo veel meer en overziet alle dingen die mijn leven ooit zullen beïnvloeden en betekenis geven. Daarom bid ik in de stilte:

Lieve Vader,
Uw wil geschiedde!
Vandaag,
morgen,
en alle andere dagen...
Ik geef me over.
Want ik weet dat U trouw
en goed bent voor mij.
In Uw handen
beveel ik mijn geest. 
 mijn leven ook, HEER.
Hier is mijn leven,
en mijn pijn.
Veilig ben ik bij U
voor eeuwig
door Jezus Uw Zoon.
Amen.

6 opmerkingen:

  1. Als dit stukje over je zelf gaat wens ik je veel beterschap en zal ik ook voor je bidden. Hoewel het voor ons soms onbegrijpelijk is, weet Hij precies wat Hij doet.
    Veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je pijn hebt kun je niets anders dan het in Gods Hand leggen.
    We bidden voor je beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Herkenbaar, alleen bid ik tegenwoordig of God mij wil helpen met de pijn en de ongemakken om te gaan, en me vooral geduld en overgave wil geven....
    Sterkte. Groeten, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als dit jou betreft bid ik je heel veel sterkte en Zijn nabijheid toe. Het lijkt me zo erg om zoveel pijn te lijden. Dat Hij het mag verlichten, hoe dan ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat God je kracht mag geven en je pijn wil wegnemen.
    Groeten,
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je de tijd nam om te reageren. Ik weet nog niet wanneer, maar ik kom ook graag jouw blog lezen! Je mag me ook mailen naar: ademhalenbijgod@gmail.com