woensdag 1 juni 2016

Of liever een bakkie troost?

Er is 
altijd,
altijd,
 altijd, 
 iets om 
dankbaar
voor te zijn


Dat las ik net. Maar ik kan het niet. Dankbaar zijn. Ik ben er te moe voor. En te verdrietig. Ik krijg mijn gevoel niet mee. Ik klaag nooit dat ik pijn heb. Het is niets bijzonders. Het hoort al zo lang bij mij. Vooral mijn heup en mijn bekken bezorgen me veel last.

 Nou en? Er zijn ergere dingen toch?

Enfin, heb je zin in thee?
Of liever een bakkie troost?
Ik schenk het wel voor je in.

Psalm 38:16

8 opmerkingen:

  1. Heer Jezus raak mijn zus aan met genezing met vrede. Omarm haar met Uw eeuwige armen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wens je heel veel zegen. Pijn is niet fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid met je zus mee, nu, op dit moment. Dat je pijn verlicht mag worden. In verbondenheid, Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid om verse olie, vreugde olie en genezing in de Naam van Jezus moge het in je hart op je leven en over je heen overstromen.
    God zegen
    Refaja blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid om verse olie, vreugde olie en genezing in de Naam van Jezus moge het in je hart op je leven en over je heen overstromen.
    God zegen
    Refaja blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je de tijd nam om te reageren. Ik weet nog niet wanneer, maar ik kom ook graag jouw blog lezen! Je mag me ook mailen naar: ademhalenbijgod@gmail.com