woensdag 26 oktober 2016

Nu kan ik de dag weer aan

Zonder God lukt het niet. Dan kan ik de dag niet beginnen. Dan zie ik tegen dingen op. Kleine heuvels lijken opeens hoge bergen.

Wat te doen?
Ik wacht op Hem.
Niet passief maar actief.


ღ Ik bid nederig om de Heilige Geest
ღ Ik erken mijn afhankelijkheid van Hem
ღ Ik onderzoek de Bijbel
ღ Ik belijd mijn zonden
ღ Ik pleit op Zijn beloftes
ღ Ik blijf vertrouwend wachten
ღ Ik hoop op Zijn woord


Opeens is Hij er. Zijn sjalom wordt werkelijkheid.
Dank U Heer. Dank uw welNu kan ik de dag weer aan!

4 opmerkingen:

  1. Yes:)! The best way om de dag te beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wachten op God heeft iets moois vind ik. Misschien omdat je weet op Wie je wacht...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo is het elke dag eerst beginnen met god, zo fijn dat je bij hem terecht kan....

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je de tijd nam om te reageren. Ik weet nog niet wanneer, maar ik kom ook graag jouw blog lezen! Je mag me ook mailen naar: ademhalenbijgod@gmail.com