dinsdag 22 november 2016

Is er plaats voor mij, HEER?

Daar 's een plaats bij Mij, in de eeuw'ge Rots,
Ja, een schuilplaats voor ied're nood.
Vlucht tot Mij, o ziel, spreekt de Heer, uw God.
Met uw zorgen, klein en groot.

Glorieklokken nr.522



Al waren Uw zonden als scharlaken, ze zullen wit worden als sneeuw. Al waren ze rood als karmozijn ze zullen worden als witte wol. Jesaja 1:18


Is er plaats voor mij, HEER?
'k Had moeten liefhebben, omhelzen, vergeven. 
Maar koos voor boosheid, wrok en venijn.

Hier ben ik HEER, met schuld en pijn. 
Reinig me. Maak wit als vers gevallen sneeuw.
Ja, ik geloof!  Amen! Ik ben welkom bij U

Hallelujah, loof de Eeuwige!
Ik loof de Eeuwige, zo lang als ik leef.


5 opmerkingen:

Dank je wel dat je de tijd nam om te reageren. Ik weet nog niet wanneer, maar ik kom ook graag jouw blog lezen! Je mag me ook mailen naar: ademhalenbijgod@gmail.com