dinsdag 13 december 2016

Hij zal me niet verbreken

Als je kortademig bent door allergie. Of door wat - dan - ook. Moe voordat de dag begint. Je energielevel laag is. Je wel wilt maar niet meer kunt. Dan wordt het tijd voor:

Een pas op de plaats.
Rust.


Ik voel me als dat riet, uit Jesaja's Bijbeltekst: geknakt. Ik kan op het moment niet veel. Maar stiekem wil mijn hoofd het wel en belooft mijn mond van alles. Ik kan het niet waar maken. En dat maakt eindeloos moe. Geeft een faalgevoel.

Een pas op de plaats is goed.
Meer Rust.

Maar ik vertrouw op Hem. Hij gooit me niet weg. Hij zal me niet verbreken. Ik ervaar dat Hij geeft wat goed voor me is. In Zijn kracht ga ik nu mijn dagen her-indelen.

2 opmerkingen:

Dank je wel dat je de tijd nam om te reageren. Ik weet nog niet wanneer, maar ik kom ook graag jouw blog lezen! Je mag me ook mailen naar: ademhalenbijgod@gmail.com