vrijdag 30 december 2016

Jaar van Sterk en Moedig bijna voorbij!

Mijn blogjaar Sterk en Moedig is bijna voorbij. Ik schreef vorig jaar:

"Ik heb tòch besloten om aan dit thema vast te houden. Ik zie het als een uitdaging om na te denken over sterk en moedig zijn in de bediening van het alledaagse. "Hoe kan ik moedig en sterk zijn als mijn lichaam tegen me is? Als ik leeuwen en beren op mijn pad zie? Daar wil ik graag over schrijven. Je bent welkom om mijn stukjes te lezen". 

Angst en Moed
En dat heb ik gedaan.Veel van mijn stukjes zijn terug te vinden onder het labeltje: Angst en Moed. Ik weet niet waarom ik niet Sterk en Moedig gebruikt heb maar om het nu nog allemaal te veranderen is een beetje te veel gevraagd!


Ik wil jullie bedanken voor:
  • het lezen ieder keer 
  • de bemoedigende reactie. 
  • de e-mailtjes

Heb ik het niet geboden? Wees sterk en moedig en wees niet ontsteld, want de HEERE, uw God, is met u, overal waar u heen gaat. Jozua 1:9

Sterk en Moedig
Mijn thema was echt een hulplijn dwars door 2016 heen. Een rode draad. Donkere wolken pakten zich soms samen boven mijn hoofd. Maar God heeft me niet één keer verlaten. 

Ik wens jullie een Gelukkig Nieuwjaar!

7 opmerkingen:

  1. A wonderful theme! What is it for 2017?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijzonder dat je het hele jaar dit thema hebt gebruikt hoor! En mooi dat het een hulplijn was.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterk en Moedig, wat een mooi thema. Ik heb je stukjes graag gelezen.
    Wens je een gezegend Nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En jij bedankt voor al je mooi stukjes!
    Gods zegen voor 2017!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi om te lezen dat je Gods nabijheid ervaren hebt in je moeiten! Ik heb niet al je stukjes gelezen. Ik hoop het komend jaar weer actiever te bloggen en lezen. Ik wens jou een heel gezegend nieuwjaar toe!
    Hartelijke groet, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens je ook voor 2017 een moedig en sterk jaar toe.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je de tijd nam om te reageren. Ik weet nog niet wanneer, maar ik kom ook graag jouw blog lezen! Je mag me ook mailen naar: ademhalenbijgod@gmail.com