woensdag 25 januari 2017

Hij zal me NOOIT verlaten

Toen ik wakker werd dacht ik: Wat een hoofdpijn. Hoe moet ik deze dag doorkomen? Ik red het niet. Toen ik aan de dingen dacht die op mijn programma stonden,  kreeg ik het benauwd. Zou ik bepaalde verplichtingen af moeten bellen? Maar dan zou ik iemand heel erg moeten teleurstellen. En wat als ...

Ik kreeg er bijna een paniekaanval van.


Gauw stond ik op en nam een paar pijnstillers voor mijn hoofdpijn. Daarna ging ik even zitten om wat te lezen. Ik zette het scherm op "minder licht". En dit is wat ik las:

God gaat mij voor. Iedere stap op mijn weg. Hij zal me nooit, NOOIT, echt helemaal nooit verlaten. Hij geeft me wat ik vandaag nodig hebben: wijsheid, geduld, geborgenheid, liefde. Ik mag dan zwak zijn. Hij is sterk. Ik mag het gevoel hebben in de golven weg te zakken. Hij trekt mij eruit.  * Uit: Waxing Gibbous 

Precies goed. Precies op tijd. En zo kon ik de dag weer aan! Ik heb al boodschappen gedaan inmiddels en de afspraak voor vanmiddag laat ik gewoon staan. Als mijn migraine wèl doorbreekt, dat zij dan zo. Dan kruip ik mijn bed weer in.

5 opmerkingen:

  1. Mooi zo'n bemoediging op tijd! Hoop dat het gauw weer wegzakt, die hoofdpijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. God is for us, not against us. Amen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte met je hoofd. Goed om het toch keer op keer van God te verwachten want Hij is nabij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopelijk breekt je migraine niet door met Gods Hulp.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi, de bemoediging die precies op het juiste moment kwam. Zo is onze God! Heb je verder een goede dag gehad, kon je afspraak doorgaan?

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je de tijd nam om te reageren. Ik weet nog niet wanneer, maar ik kom ook graag jouw blog lezen! Je mag me ook mailen naar: ademhalenbijgod@gmail.com