woensdag 13 september 2017

Hij houdt mijn hand vast

Zij roepen en de HEERE hoort. Hij redt hen uit al hun benauwdheden. De HEERE is nabij de gebrokenen van hart, Hij verlost de verbrijzelden van geest. Psalm 34:18,19

Dat is wat mij geruststelt. Dat Hij mij hoort als ik roep. Zelfs als ik alleen maar zuchten kan, is dat voor Hem niet verborgen. Mijn hart ligt voor Hem open. Hij kent al mijn gedachten.

Wat een wonder!


Hij houdt vast
Niets zal mij scheiden van Zijn zorg. Ook mijn angsten en mijn pijn niet. Ook mijn zonden niet. Ik vlucht ermee naar Hem toe. Ik wil alleen maar leunen op mijn Liefste. Hij houdt mijn hand vast. Als ik in het midden van de benauwdheid ben maakt Hij mij levend. Hij staat nooit onverschillig tegenover mijn verdriet.

Het is zo goed om heel dicht
 bij God te wezen!

5 opmerkingen:

  1. Fijn en bemoedigend om te lezen !
    Het is wonderlijk dat God zich met ons bemoeid en ondersteund, dat mag ik ook persoonlijk weten en voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. precious words!!!
    God listens when we call for him ,he helps if we call .

    Tree of hope grows out of faith's soil and everything turns into positive if we don't let our faith shake by test that come to us to measure the power of our faith in Lord!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is heel aansprekend en zo troostrijk. Je bent nooit alleen! Leuk dat je ook mijn blog leest en gereageerd hebt. Dank je wel, Dymph

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je de tijd nam om te reageren. Ik weet nog niet wanneer, maar ik kom ook graag jouw blog lezen! Je mag me ook mailen naar: ademhalenbijgod@gmail.com